vrijdag 3 februari 2012

Precies een week geleden

Ik voel me elke dag sterker worden. Duizeligheid neemt langzaam maar zeker af. Misselijkheid duikt af en toe de kop op. Volume oorsuizen varieert van Pinkpop tot stationair draaiende motor.

Eetlust is weer terug. Thee met suiker blief ik niet meer, teken van herstel. Banaan eten om 06.00 uur 's morgens blijft nog favoriet. Smaakpapillen hebben zich nog niet helemaal hersteld. 

Gisteren had ik een dip. Zag geen vooruitgang en de verveling sloeg toe. Simmen op de bank hielp even. Naar buiten, de dijk op, hielp meer. Paar honderd meter arm in arm lopen. Ela was blij, liep hard blaffend langs de schapen. 

 

Vanmiddag ga ik weer een kleine ronde lopen, gearmd dat wel. Daarna bij haard wachten op de verwachte sneeuwstorm. Uitzicht is bij dit weer prachtig.

Vanmiddag ga ik weer een kleine ronde lopen, gearmd dat wel. Daarna bij de haard wachten op de sneeuwstorm. Uitzicht is bij dit weer adembenemend. 

 

 

 

 

 

ik kijk uit naar komende dinsdag. Hechtingen gaan eruit en de strakke haarband gaat voorgoed de prullenbak in. Weer vrijheid voor mijn haren.

 

2 opmerkingen:

  1. Moest dat zolang die strakke haarband? toen ik naar huis mocht na 3 dagen had ik al geen haarband meer... boeiend, die verschillen tussen ziekenhuizen!

    Knuf,
    Ewa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En die vrijheid voor je haren voelt goed aan. Mijn haren zijn sinds gisteren vrij. De dip is niet meer dan normaal, dat je er nog maar één gehad hebt :), grapje! Fijn dat het nu zo lekker gaat <3.

    BeantwoordenVerwijderen